top of page
Matenkät
Det är viktigt att alla får chans att tycka till...
... men kom ihåg tycka konstruktivt vilket betyder att om ni inte gillar en maträtt, berätta då hur Alex kan göra den bättre eller kom med ett nytt förslag på vad vi ska äta, där något måste vi ju äta? :)

bottom of page
